Bestellen & retourneren

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst en de betaling binnen is bij ons, zal je een e-mail (op de door jouw opgegeven e-mailadres) krijgen met een bevestiging. Binnen 24 uur krijg je een e-mail met daarin je track&trace hoe je je pakket kan volgen online.
Vóór 15:00 uur besteld, dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verstuurd. 


Kan ik ook mijn bestelling afhalen?

Ja dat kan! Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen bij onze winkel in Heerlen op de Dautzenbergstraat 21. Neem hierbij graag een geldig ID bewijs mee zodat je je kunt legitimeren bij het afhalen. Ben je niet in de gelegenheid om de bestelling zelf op te halen? Dan kun je dit per mail aan ons doorgeven. Voor degene die de order op komt halen geldt ook dat hij/zij een geldig ID bewijs mee moet nemen.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn boven de €50,- gratis. Boven dit bedrag zijn de verzendkosten binnen Nederland € 3,95. Voor Duitsland en Belgie zijn de verzendkosten 9,95,-. Alle bestellingen worden verzonden met track & trace code zodat je zeker weet dat het goed en veilig aankomt.

Betalen

Je kunt bij Dresscode betalen met iDeal, Paypal en alle gangbare creditcards. Woon je in België dan kun je gebruik maken van BanContact/MisterCash. Woon je in Duitsland kan je gebruik maken van Sofort Banking.

 

Kan ik ook een bestelling ruilen of retourneren?

Je kunt binnen 14 dagen je bestelling ruilen of retourneren of gratis terug brengen in onze winkel.
Mocht je willen ruilen kan je het pakket terugsturen ,per post met track&trace, met een bijgevoegd schrijven waaruit duidelijk wordt voor ons wat je wil ruilen in welke kleur en welke maat.
Wil je iets retourneren kan dat met bijgevoegd modelformulier ontbinding of herroeping. Mocht je deze niet meer hebben kan je deze hier downloaden https://cdn.webshopapp.com/modelformulier-ontbinding-herroeping.pdf  
Retourkosten zijn voor eigen rekening. Je pakket retour sturen kan bij PostNL of een andere vervoerder afgegeven worden. Het retouradres is Dresscode Heerlen, Dautzenbergstraat 21, 6411LA Heerlen. Bij terugzendingen horen track&trace codes zodat de zending te volgen is.
Na ontvangst van de retourzending wordt het volledige bedrag plus verzendkosten terugbetaald via dezelfde betaalmethode als de bestelling is verricht/betaald, binnen drie werkdagen.

Mijn pakket is bezorgd maar ik heb niets ontvangen?

Super dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Heb je een e-mail gekregen van ons met een track&trace code? Dan kan je daarmee je pakket volgen. Mocht je deze mail niet hebben gekregen dan kan het zijn dat je e-mailadres niet correct is. 

Neem contact met ons via https://www.dresscode-heerlen.nl/service/ we helpen je verder.


Ontvang ik bij retourneren in de winkels gelijk mijn geld terug?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Als het pakketje in goede orde is ontvangen, wordt het orderbedrag plus verzendkosten binnen Nederland binnen drie werkdagen teruggestort op de rekening waar vandaan U heeft betaald. Bijvoorbeeld als je hebt betaald met Klarna Betaal later dan wordt het bedrag ook in mindering gebracht/teruggedraaid bij Klarna.

Ik heb een artikel bij jullie gekocht en deze vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je vragen je te mailen naar:

[email protected]

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Je kan ook contact opnemen met onze klantenservice via https://www.dresscode-heerlen.nl/service/

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Overige vragen

Bij vragen kun je gemakkelijk contact opnemen met de Dresscode klantenservice via 0031 455742140 of stuur een mailtje naar [email protected] Ook kan je natuurlijk direct terecht in onze winkel in Heerlen op de Dautzenbergstraat nr. 21.